Gratis fragt på alle ordre over 5000,- kr.

Dulevo fejemaskiner

Kundeservice

Hjælpen er aldrig mere end et opkald væk. Vores professionelle kundeservice sidder altid klar til at besvare dine spørgsmål eller hjælpe dig til den rette maskine.

Kundeservice Total Maskiner

Hvad kan vi hjælpe med?

Når du kontakter vores kundeservice er du altid i kyndige og kompetente hænder. Vi sidder klar til at besvare alle dine spørgsmål og hjælpe dig sikkert gennem beslutnings-og købsprocessen.

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling og betaling

Kan jeg angive en anden leveringsadresse?

Det er altid muligt at få dine varer leveret til en anden adresse end faktureringsadressen. Ved check-out kan du nemt angive en anden leveringsadresse.

Hvad bruges mine oplysninger til?

Vi benytter kun dine oplysninger til at kunne levere dine varer og sende dig relevant information herom som for eksempel ordrebekræftelsen og faktura. Dine oplysninger vil altid blive behandlet fortroligt og deles ikke med andre virksomheder.

Dine data vil kun blive brugt til markedsføring, såfremt du giver tilladelse til det.

Du kan altid læse mere om Total Maskiners håndtering af dine data i vores cookie- og privatlivspolitik.

I har ikke den varer, jeg søger - kan I skaffe den?

Hvis du leder efter en specifik varer udenfor vores sortiment på totalmaskiner.dk, er du altid velkommen til at kontakte os via chatten eller ringe til os på 6917 3100. Du kan også oprette en henvendelse gennem kontaktformularen nedenfor. Så ser vi, om vi kan skaffe den til dig.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre, efter den er gennemført?

Hos Total Maskiner behandler og sender vi din ordre ,så hurtigt vi kan. Det vil derfor ofte ikke være muligt at ændre din ordre, når den først er bekræftet. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller i chatten, så vil vi undersøge mulighederne for at ændre eller annullere din ordre.

Hvornår opkræves betalingen?

Når du handler som erhvervskunde opkræves betalingen, når varen pakkes på vores lager ved betaling med betalingskort. Ved fakturabetaling modtager du en faktura, som skal betales indenfor betalingsfristen, der fremgår på fakturaen. I begge tilfælde afsendes varen først, når betalingen er modtaget.

Som privatkunde opkræves betalingen først, når varen er afsendt.

Ordrestatus og levering

Hvornår kommer mine varer?

Du kan altid følge din ordre via tracking-nummeret, du modtager ved varens afsendelse.

Vi afsender ordre tirsdag og torsdag hver uge.

Returnering og reklamation

Hvordan sender jeg en varer retur?

Hvis du ønsker at sende en varer retur, skal du først kontakte kundeservice. Varen modtages kun retur efter forudgående skriftlig aftale.

Ved retur står kunden selv for at booke og betale fragten. Her kan du frit vælge, hvilken distributør du ønsker at benytte. Her skal:

  • Ordrenummeret påsættes tydeligt på fragtsedlen. Ordrenummeret findes på den tilsendte faktura og/eller ordrebekræftelse.
  • Undgå at skrive på originalemballagen.
  • Pakkes varen kun i originalemballagen, må der kun anvendes klar tape.

Alle returvarer skal leveres til Total Maskiners afsenderadresse:

Jernaldervej 100, 8300 Odder

Som privatkunde har du 14 dages returret på dine online køb.

Min vare virker ikke, som den skal - hvad skal jeg gøre?

Ved levering skal køber straks undersøge det leverede.

Reklamation skal ske skriftligt og senest på den 5. arbejdsdag efter leveringsdagen. Hvis du ønsker at indberette en reklamation på en modtaget varer, skal du skrive til kundeservice@totalmaskiner.dk, hvor vores kundeservice herefter vil vurdere eventuelle mangler repareret eller produktet omleveret.

Vi vil i samarbejde med den respektive samarbejdspartner altid forsøge at komme frem til den bedste løsning for begge parter.

Forandring af eller egne indgreb på enhver solgt varer uden sælgers skriftlige samtykke, fritager sælger for enhver forpligtelse.

Som privatkunde har du 2 års reklamationsret på dine online køb.

Send os en e-mail